Dag 7, de busreis - Reisverslag uit Manāli, India van Sam Everaerts - WaarBenJij.nu Dag 7, de busreis - Reisverslag uit Manāli, India van Sam Everaerts - WaarBenJij.nu

Dag 7, de busreis

Door: sam everaerts

Blijf op de hoogte en volg Sam

09 Juli 2011 | India, Manāli

Ten eerste, ik heb weer wifi!!
Ten tweede, wat een hel was die busreis...
Verschrikkelijk, net aangekomen van een 20uur durende busreis... In een bus die kraakt, totaal geen vering heeft, een enorm irritante toeter en ja dat doen ze hier veeel en tenslotte nog geen beenruimte ook niet.. Mijn knieën zijn kapot van de stoel voor me en ik heb nauwelijks geslapen. Maar toen we de Himalaya binnen reden was het niet normaal mooi. Het is zo mooi en zo groot. Ook heb ik het idee dat de mensen het hier beter hebben dan in New Delhi, het ziet er allemaal iets beter uit.
Nadat we waren aangekomen hebben we ons even opgefrist en lekker gegeten.
Na het eten gingen we naar een Indiase markt in het dorpje. Erg leuk marktje en er hing een leuk sfeertje. Nog wat leuke dingetjes gekocht en het rijden met de tuk-tuk was natuurlijk geweldig. Nu zitten we klaar om weer lekker te gaan eten. Morgen gaan we wat mooie tempels bezoeken om vervolgens op maandag ons reis te vervolgen naar Leh. Groeten uit India! Er staan mooie foto's van onze reis op onze gezamelijke blog www.globalexploration.nl en dan naar Weert.

• 09 Juli 2011 - 11:15

Rick:

haha, ken het verhaal van de busreis. heb zo ook in een bus meegereden met m'n voeten in de nek van degene die voor me zat, andere optie was meerennen met de bus door het gat in de vloer :p
    toch raar om te zien dat de mensen daar met zo veel minder als dat wij gewend zijn toch net zo blij zijn of niet?
    ben benieuwd naar foto's

• 09 Juli 2011 - 13:04

Pappa:

Zojuist jou, en de Himalaya, gezien via wifi, leuk.
    Voor wat betreft de busreis, och er zijn ergere dingen!
    Het zal wel een bus van Kuypers uit Weert geweest zijn waar 20 jaar geleden de laatste militairen mee vervoert zijn.
    De KMS gaat verhuizen van Weert naar Ermelo, realisatie tot eind 2015 maar hou het nog even voor jezelf want de politiek weet het nog niet.
    Slaap komende nacht lekker bij.
    Houdoe,
    Kus,
    Pappa.

• 09 Juli 2011 - 13:27

Mama:

Proficiat voor jullie twee he,maak er een leuke avond van.Leuk om jou en Myrthe even te zien en gesproken te hebben.En was je uitstapje naar de markt in een tuktuk leuk?En wat een mooi uitzicht als je zo door alles heen kijkt.Prachtig die Himalaya.Voor straks lekker slapen en morgen weer goede reis.Dikke knuffelXXXXXX

• 09 Juli 2011 - 13:38

GerWilmaRickLoesNoor:

Nou,Sam,we hebben aan jullie gedacht ,hoor!!maar jullie hebben de reis weer overleefd .
    Maar wat lees ik nu,allemaal mooie vergezichten en Himalaya!!!
    kan je ons ook niet even mee laten genieten met een paar foto's??
    Slaap lekker vannacht en succes morgen.

Groetjes uit Valkenswaard

• 09 Juli 2011 - 15:43

GerWilmaRickLoesNoor:

We hebben net even de foto's op de site van globalexploation bekeken.
    Erg leuk om te zien.
    Heb je zelf ook nog foto's gemaakt en kan je er niet een paar hier op je site plaatsen?

groetjes uit Valkenswaard

• 09 Juli 2011 - 18:50

Tante Carin:

Ha die Sam

Wat ik lees van de Himalaya,dan is het die busreis wel waard geweest toch?? Zo mooi allemaal en in een tuk tuk zitten, gezellig.
    En het lekkere eten alweer op.
    Geniet ervan en dan ga ik nu jullie foto's opzoeken,hopelijk lukt het mij.
    Geniet van het tempel bezoek morgen en goede reis naar Leh. Moet dat dan weer in die afgedankten bus van die laatste militairen???
    Succes,groetjes.