Dag 20 Back to Delhi!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Sam Everaerts - WaarBenJij.nu Dag 20 Back to Delhi!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Sam Everaerts - WaarBenJij.nu

Dag 20 Back to Delhi!!

Door: sam everaerts

Blijf op de hoogte en volg Sam

23 Juli 2011 | India, New Delhi

Wake-up 04.00. We moesten vroeg op om op tijd op Leh Airport aan te komen voor onze binnenlandse vlucht naar New Delhi! Ontbeten, ingepakt en wel op naar het vliegveld. We hadden nou al een kwartier voorsprong. Alles ging goed. We mochten naar binnen en onze bagage werd goed gecontroleerd. Alles was in orde en we mochten het vliegtuig in na anderhalf uur wachten op het vliegveld. Het vliegtuig zag er luxe uit. Toch vond ik het wat minder in zo'n klein vliegtuigje over de bergen door India. Gelukkig was het nog niet eens 2 uur vliegen. We stegen op en we hadden een prachtig uitzicht over de Hinalaya echt super mooi! Al die bergen enzo. Jullie zien later natuurlijk de foto's. Na het uitzicht viel ik lekker in slaap en is de vlucht goed gegaan.
Eenmaal aangekomen op Delhi Airport moesten we onze bagage ophalen. Ik en een paar andere hadden onze tassen al snel. Een heel groot deel had nog niks. Er kwam ook niks meer op de banden?! onze reisleider ging eens navragen. Nou bleek dat ze de andere bagage vergeten waren en dus maar in een vliegtuig na ons erin hadden gedaan. We moesten dus een uur wachten op de andere bagage...
Dit kan ook alleen in India gebeuren...
Maar na een uur wachten kwamen ze er toch uit. Op naar de bussen, toen we buiten kwamen kregen we meteen weer die vieze klamme warmte om ons heen. Ja we besefte weer dat we in Delhi waren...
Uurtje met de bus naar het Hotel. Het was zo bizar dat niemand meer opkeek van de chaos en bedelaars.
Aangekomen in ons hotel, was iedereen blij en internet halleluja! Alles online gezet en om 1 uur gaan lunchen. Voor ons was dit een hele goeie lunch. Lekkere sandwiches, chips en cookies. Mooi! Na de lunch hadden we lekkere relax tijd. Douche, heerlijk warm. Opfrissen om om 4uur naar de markt te gaan. Lekker dingetjes kopen. Ze dringen wel flink aan maar je went eraan. Daarna gingen we lekker eten en terug naar ons hotel waar we het een en ander hebben besproken en gevierd. Lekker gezeten en gerelaxed. Strakjes slapen en morgen uitslapen tot 9uur!! Morgen naar een tempel en dan nog even naar een marktje. Om vannacht naar huis te vliegen!! I'm coming home!

• 22 Juli 2011 - 19:41

Mama:

Hoi sam
    Leuk dat we je net gezien en gesproken hebben.Je zag er wel wat moe uit maar het was bij jou ook al erg laat.Morgen nog een leuke dag en dan zit het erop.Je heb mooie verhalen geschreven en we zulle zondag nog veel meer horen denk ik.En hebben julie nog een filmpje gekeken?
    Veel pleziermorgen.

Veel pleziermorgen.
    XXX mam

• 22 Juli 2011 - 19:43

Pappa:

Waar ken ik dat van, manjana, manjana.
    Bizar om nu al de chaos en de armoede niet meer te zien, moet je nagaan wat het de mensen die het beter hebben uiteindelijk nog doet. Slaap lekker,
    kus,
    Pap.

• 22 Juli 2011 - 19:48

Sam Everaerts:

Die manjana manjana ins wel leuk:) maar ik ga slapen, welterusten

• 23 Juli 2011 - 09:06

Dorien:

Nou Sam we hebben genoten van je verslagen en het is jammer dat het alweer voorbij is!! De foto"s zijn leuk om te kijken,dan heb je een beeld bij jouw verhalen!!We wensen jullie nog een leuke laatste dag ,veel plezier en een behouden thuiskomst!!Groetjes van ons uit Doetinchem!

• 23 Juli 2011 - 18:57

GerWilmaRickLoesNoor:

O,o,o,dat moeten we toch eens indenken,een leven ZONDER internet!!!................maar ik moet toe geven het was wel even slikken dat we een aantal dagen GEEN verhaal van jouw te lezen kregen!!
    Maar fijn dat het allemaal goed is gegaan daar bij jullie ,koop nog wat leuke souvenirs en dan een hele fijne/goede/gezellige terug vlucht naar Weert.

groetjes uit Valkenswaard