Eerste dagen in India! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Sam Everaerts - WaarBenJij.nu Eerste dagen in India! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Sam Everaerts - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in India!

Door: sam everaerts

Blijf op de hoogte en volg Sam

04 Juli 2011 | Nederland, Weert

De reis is vlot gegaan, en alles liep goed. Vroeg opgestaan en van m'n familie goed afscheid genomen.. Op naar Schiphol! Iedereen was in de bus razend enthousiast en iedereen was vrolijk onlangs dat iedereen maar een paar uur geslapen had of zelfs helemaal niet... Eenmaal op Schiphol aangekomen was het vooral heeel lang wachten op alle controles en inchecken enz. Toen hop, het vliegtuig in, de spanning begon toch al wel toe te slaan. Eenmaal in de lucht was het heerlijk relaxed en we hadden lekker ons eigen schermpje en keuze uit alle films en spelletjes! Geniaal! Daarbij kregen we twee maaltijden en die waren erg lekker! Vond ik tenminste:), heerlijk gevlogen, kwamen we goed aan in New Delhi, India! Iedereen was blij en we stapten vol vertrouwen het vliegtuig uit, de enorme hitte golf niet te vergeten, liepen wij vol kijkend naar onze krakende touristen bussen.. Wel een aardige reisleider en we gingen, nadat onze baggage niet in de bus paste en we op de tassen moesten zitten.. Het verkeer was een totale chaos en iedereen reed doorelkaar overal op de weg, omringd door tuktuks en motoren reden wij met onze gammele bus naar ons hotel. India zag er leuk uit op het eerste gezicht, totdat je langs de weg keek en complete gezinnen op de straat ziet slapen... Aangekomen in ons hotel ging wederom alles goed en uiteindlijk lagen we om 02.00 plaatselijke tijd in bed, helaas vielen we pas om 04.15 in slaap om de volgende dag om 07.30 op te staan... Wij hadden de pech dat we de klok een half uur teveel hadden doorgedraaid en dus een half uur te vroeg aan de ontbijt tafel zaten. Gelukkig was dit wel een lekker ontbijt:) eitje, toastje, cornflakes. Net hebben wij onze euro"tjes voor rupees ingewisseld en voel ik me helemaal de millionair:) over een half uurtje gaan we New Delhi verkennen en krijgen we een tour door de stad. Savonds lekker eten en dan bijkomen van een tot noch toe leuke en vermoeiende reis!

• 04 Juli 2011 - 07:33

GerWilmaRickLoesNoor:

Hoi Sam,
    Wat een verrassing dat we gelijk de eerste dag al een verslag van je binnen krijgen via de mail,Top!!
    Fijn dat de reis goed is verlopen en dat slapen komt wel weer als je thuis bent,toch.
    Geniet van al de indrukken daar en veel succes en niet te vergeten......plezier.

groetjes van uit ook een zonnig Valkenswaard

• 04 Juli 2011 - 10:03

Mama:

Hoi Sam
    Fijn dat jij,jullie goed zijn aangekomen.
    En voor de eerste dag al een flink verslag,probeer het zo te houden.
    Je zult weer een indrukwekkende dag hebben en je ogen uitkijken.Fijn dat je lekker hebt kunnen eten.Geniet ervan.
    En voor vanavond lekker slapen.Dikke kus.
    Groetjes en liefs voor iedereen.

• 04 Juli 2011 - 10:42

Tante Carin:

Zo Sam, dit was een hele reis. Ben je nu over je vliegangst heen????
    Gelukkig maar,kun je het volgend jaar op een hele andere vakantie gaan!
    Maar deze is natuurlijk ook super.
    Geniet er nog van en tot de volgende keer.Groetjes.

• 04 Juli 2011 - 11:06

Pappa:

Hoi Sam, een spannende eerste indruk, neem alles goed in je op en schakel op tijd even uit door het een en ander op te schrijven.
    Probeer je profiel aan te passen zodat bovenaan dit verslagen blad het land en de plaats waar je op dat moment bent verschijnt.
    Benut deze geweldige kans ten volle en blijf mijn stoere vent,
    Kus, Pappa.

• 04 Juli 2011 - 17:45

Nick:

Hi Sam,

Klinkt goed allemaal. Genoeg te beleven en te zien dus.
    Laatste transfernews!!! Wijnaldum heeft vandaag een vierjarig contract ondertekend in het Philips Stadion...!! Dus das mooi! Nu nog op zoek naar een goede spits. Ik houd je op de hoogte. Succes daar en maak er iets moois van!

Dikke kus van Loïs en groetjes van ons.